Green Care Itä-Suomi

Etusivu » Yhdistys » Aluetoiminta » Green Care Itä-Suomi

Green Care Itä-Suomi -aluejaosto

Itä-Suomen aluejaosto toimii Pohjois-Karjalan, Etelä-Karjalan, Pohjois-Savon ja Etelä-Savon alueella.

Toimintasuunnitelma 2023

Green Care Itä-Suomi aluejaosto on Green Care -hyvinvointipalvelualan aktiivinen kehittäjä, jonka jäseninä on Green Care sosiaali-, terveys-, kasvatus- ja matkailupalveluja tuottavia yrityksiä, kehittäjiä, kouluttajia ja tutkijoita. Aluejaosto tekee tunnetuksi Green Care -toimintaa, välittää tietoa ja osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun osana Green Care Finland ry:n toimintaa. Aluejaosto tarjoaa myös vertaistukea, yhteistyökumppaneita ja verkostoitumisen mahdollisuuksia.

Itä-Suomi on jaettu maakunnittain (Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Etelä-Savo ja Etelä-Karjala) neljään eri alajaostoon. Jokaisessa maakunnassa on oma yhteyshenkilö. Alueyhteyshenkilön tehtävänkuvaan kuuluu esim. toimijaverkoston ylläpitäminen ja edistäminen, tiedottaminen, sosiaalinen media sekä kehittämistarpeiden kartoitus.

Vuoden 2023 aikana järjestetään kaksi verkostoitumistilaisuutta etäyhteydellä. Mahdollisuuksien ja kiinnostuksen mukaan myös lähitapaamisia esim. yritysvierailujen merkeissä. Kokouksissa ja tapaamisissa pohditaan myös alueellisia tarpeita sekä suunnitellaan toimintaa. Aluejaosto pyrkii tekemään myös yhteistyötä eri hankkeiden kanssa.

Puheenjohtaja: Piia Nissinen, piia@histamiini.fi

Sihteeri: Kati Vapalahti, kati.vapalahti@xamk.fi

Yhteyshenkilö Etelä-Karjala:

Riina Harinen, info@onnenpisara.fi

Yhteyshenkilöt Pohjois-Savo:

Susanne Hämäläinen, susanne.hamalainen@savonia.fi

Heli Sulola, heli.sulola@proagria.fi

Yhteyshenkilöt Etelä-Savo:

Marjo Pulliainen, marjo.pulliainen@xamk.fi
Kati Vapalahti, kati.vapalahti@xamk.fi

Kiinnostuitko Itä-Suomen aluejaoston toiminnasta? Ota yhteyttä!

Somekanavat