Valtakunnalliset Green Care -päivät 2024

Seinäjoki, Hotelli Sorsanpesä 8.-9.10.2024

Päiville ilmoittaudutaan oheisella lomakkeella maanantaihin 23.9.2024 mennessä. Opintoretkiryhmät täytetään kuitenkin ilmoittautumisjärjestyksessä. Seminaariosuuksia on mahdollista seurata myös verkossa, tältä osin ilmoittautuminen onnistuu myöhemminkin.

Ilmoittautuminen on sitova. Green Care Finland ry laskuttaa osallistujia ilmoittautumisen mukaisesti. 1.10.2024 jälkeen tehdyt peruutukset laskutetaan täysimääräisesti.

Seminaaripäivän 8.10. hinta sisältää ohjelman, aamu- ja iltapäiväkahvitukset sekä lounaan, etäosallistujille seminaariohjelman. Lisäksi voit halutessasi ostaa esittelypaikan ständitorilta sekä paikan ohjelmalliselle illalliselle. Opintoretkipäivän 9.10. hinta sisältää ohjelman, yhteiskuljetuksen, kahvin ja lounaan. Alennetun hinnan perusteena on päätoiminen opiskelu tai GCF ry:n jäsenyys, jäsenmaksut maksettuna. Majoitus ei sisälly seminaarihintaan, kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Ohjelma ja majoitustiedot löytyvät tapahtumasivuilta.

1. Ilmoittautujan tiedot

Yhteystiedot ja laskutusosoite

Ruokavalio

2. Esittelypaikka

Ständi

Haluan varata myös ständipaikan

Haluan ständipisteelleni (koskee omaa pöytää/ständialuetta)

3. Ilmoittautumisvalinnat Green Care -päiville 2024

Ilmoittaudun seuraavanlaisesti

Seminaariosuus tiistaina 8.10.

Haluan ilmoittautua tiistain 8.10. iltaohjelmaan

Opintoretket keskiviikkona 9.10., ks. tarkemmat sisällöt ohjelmasta

4. Alennusperuste

Green Care Finland ry:n jäsen (alennus illallisesta 5€)

Lomakkeen lähetyksen varmennuskoodi *
Syötä kuvassa oleva numerosarja. Jos et pysty lukemaan numeroita, lataa uusi kuva
Vahvistuskuva

Pakolliset kentät *

Green Care -päiviin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Green Care Finland ry:n toimistoon, toimisto@gcfinland.fi. Tapahtuman järjestää Green Care Finland ry. Päivien järjestelyissä ovat mukana Etelä-Pohjanmaan Green Care -toimijat. Lomakkeen tietosuojaseloste.